بازدید 2867

 سرلشکر صهیونیست: در حال فروپاشی کامل هستیم

طال روسو سرلشکر احتیاط رژیم صهیونیستی در انتقاد از کابینه نتانیاهو گفت: ما به سرعت به سمت ته دره در حرکتیم و در حال فروپاشی کامل هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 22 July 2023

به گزارش ­«تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما‏ از تلویزیون المیادین، سرلشکر احتیاط در ارتش رژیم صهیونیستی در انتقادی تند از کابینه بنیامین نتانیاهو، برنامه های نخست وزیر را جنون آمیز خواند.

 طال روسو که در گفتگو با شبکه سیزدهم تلویزیون اسرائیل سخن می گفت، از بنیامین نتانیاهو خواست، اقدامات جنون آمیز را متوقف سازد.

وی تصریح کرد، بیش از هر زمانی، از آنچه که در اسرائیل می گذرد، نگران است.

طال روسو گفت: «کاملا سرخورده و ناامیدیم، کاملا برنامه ریزی شده همه چیزمان را از دست داده ایم و در مسیر سرخوردگی های بیشتر در حرکتیم، خلبانان سرخورده شده اند و در ادامه واکنش ها علیه آنان، شرایط را پیچیده تر کرد. به سادگی روشن است که هیچ فردی احساس مسئولیت نمی کند، برایم عجیب است که چرا گالانت و تساحی هنگبی واقعیت ماجرا را به نخست وزیری که از حقایق فاصله دارد، منعکس نمی کنند؟

وی افزود: ما به سرعت به سمت ته دره در حرکتیم، در حال فروپاشی کامل هستیم، این روند با آمار و اعداد قابل ارزیابی نیست بلکه با احساسات و عواطف قابل درک است. کسانی که چنین بلایی را بر سر ما می آورند از افرادی هستند که در ارتش خدمت نمی کنند، امروز فقط شش درصد جمعیت خدمت احتیاط را انجام می دهند و ما هم همین شش درصد را تحت منگنه قرار داده ایم. خطابم به نخست وزیر این است که این روند جنون آمیز را متوقف کن.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار